Hcr61 Burun tıkanıklığı ve geniz akıntısı çilesi çekiyorum gece uyuyamıyorum iştahım azaldı geçmek bilmiyor benim gibi olanlar varsa yok mu bunun bir çaresi a dostlar 😓
ES_es-Es Hcr61 bende aynı durumdayım soğana karanfil batırdım basucuma koydum iyi geldi,biraz pekmez ve tereyağı eritip yedim ,su içiyorum meyve yiyorum ve 1 de parol ictim şimdilik
Nurosss Hcr61 Bende şuan aynı dertten müzdaripim 30 haftalığız sadece nane limon içiyorum meyve felan atlatmaya çalışıyorum 🤧🤧
Hcr61 Nurosss inşallah çabucak geçerde toparlanırız ilaç kullanamamak süreci daha çok uzatıyor ama elden birşey gelmez herşey minik bebişlerimiz için 😊 ılık suda bal ile limonda fena olmuyor deneyebilirsin
Soydogan Bende gıcık seklınde öksürük oldu.acıle gıttık agumentın verdıler ama ıcmedım acıkcası.zencefıl ve balla macun yaptım yedım bogazımı bıraz yaktı ama ıyı geldı.burun kurulugunada zeytın yagı suruyodum doktor hametan verdı
Hcr61 Soydogan banada doktor sadece pastil kullanabilirsin çok boğazın acıyorsa burun tıkanıklığı içinde izotonik su yapabilirsin dedi ama fayda etmiyor malesef doğal yollara devam zencefil ıhlamur falan bakalım ne olucak 😅