ozlemrcp76 Elif5934 hayir gayet norml daha yeni zamnla yukselir bir kac gun sonra kan testini tekrar verin iciniz rahat etsin istiyorsaniz tebrik ederim saglikla gelsin bebeginiz😊😊
Elif5934 Çok teşekkür ederim inşallah. Daha önce kimyasal gebelik yaşamıştım o yüzden biraz stres yapıyorum. İlk çatlatma ve klomen tedavisi denememdi bu. Umarım düşmez değerim.
Kubis1944 Elif5934 inşallah sağlıkla alırsın kucağına canım Allahım herkesin evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🤲