bohemianmom Yorumlarda kimse günah içme demiyor. Herkes sağlık açısından bakıyor. Bazı yorumlar can sıkıcı olsa da bebeğinin sağlığına yönelik iyi niyetli yorumlar hepsi. Dindarlık yönünden değil de siz de bebeğiniz açısından düşünebilirsiniz. Maalesef bende sigara kullanan biriyim ve herkes çok zararlı bebeğine vs diyerek vicdan yaptırıyor. Bazı alışkanlıkları bırakmanın ne kadar zor olduğunu tahmin edebiliyorum. Buradaki kimse doktor değil, o yüzden biz doktor yorumlarını ve kendinizi dinleyin derim.