Merhabalar 2. Gebeliğim bir kızım var . 3 yaşında şimdi birde oğluş geliyor . 35+1 hafta olduk . İlk doğumum da normal oldu . Buda inşallah normal olacak . Doktorunuz kaçıncı haftadan sonra normal doğum için şunu yap bunu yap dedi neler önerdi 💕🌸 şuan hurma yiyorum yeni başladım. Bir kupa ahududu içiyorum. Önümüzdeki hafta 36+3 kontrolüm var . Bakalım bende doktoruma soracağım inşallah 🧚🏼♀️