Slaedz İkiz gebeyim 1 haftadır uyku 0 yaşamıyorum oturamıyorum sürekli bir baskı yatsam sağa oraya üst üste çıkıyolar otursam aşşağı doğru baskı ayakta bile aynı 34+4 haftalık gebeyim siz ne durumdasınız uykunuz vs ?
prensesinannesi94 Slaedz 34+4 oldum bende 2 3 haftadır uyku diye bişey kalmadı sürekli karnımda bi o yana toplanıyor bi bu yana bide ağrılar başladı kasıklarıma doğru oturup kalkarken çok zorlanıyorum
Damlasuu Slaedz 23 haftalık olduk bizde oğluşlarımla şimdiden başladı ağrılar sızılar uykusuz geceler😒 ikiz bebek gerçekten zor
Elaaa81 Slaedz 31. Haftadayım göbek deliğimin oralarda acı ağrılarla savaşıyorum uyu denen birşey yok zaten. 😮💨🥹 riskli gebeyim ayakta zaten zor duruyorum. Allah yardımcımız olsun 😻ayy ne çok dertlenmişim 🥹
EbruDUNDAR-47 Doğal mı ikiz gebeliğiniz ? Bende 8.3 tüp beneklere ikizlere hamileyim nasıl bi süreç gözümü korkutuyor 🙈😊 sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah🤲🏻
Slaedz EbruDUNDAR-47 zorlu bir süreç ama her zorluğun güzel yönleri vardır doğal yol ile ikiz gebe kaldım ben 🥰 korkutma gözünü Allah verdiyse bi şekilde sağlıkla alırsın umarım kucağına 😇😇 stresten uzak dur bol bol dinlen bol bol dua et hopp bi bakmışsın kucağında kuzular 😘💞
EbruDUNDAR-47 Slaedz ayyy ne güzel dediniz aminnn inşallah rabbim kolaylaştırsın sağlıcakla kucağımıza alalım🤲🏻🤲🏻
ebrbran Slaedz bende 32+5 im , tamda tarif ettiğin gibiyim . Sürekli dönüyorum yatakta . Kalktığımda kalça kemiklerim omuz başlarım çok ağrıyor
_Daydreamer_89 Slaedz son haftalar uyumuyordum asla yan tarafımdan diğer tarafa dönemiyordum sabredin sonra uykuyu çok arayacaksınız 5 aylık ikiz annesi konuşuyor 😂