Ayseciik Kizlar merhaba bugün doktora gittim 18 haftalık hamileyim bebeğin kilosuna 266gr dedi azmi anlamadım
Sengul-9798 Ayseciik haftası ile uyumlu canım bende 19 haftalıkken 320 Gr biyu ise 23 cm dendi şuan ne kadar oldu kilosu bilmiyorum 🙄
ArvenMom Ayseciik her bebek aynı olmaz genetik yapı anne baba nasıl mesela birisinin gr daha fazla olur sen kafaya takar üzülürsün bebeğimin kilosu az diye o yüzden düşünmeyin doktotunuz eğer iyi diyorsa takmayın 🥰
Veraerdogan Ayseciik 18 haftalikken 230 cikti kizim azmi dedim doktoruma hayir 190 ve üzeri normal dedi sizinkide normal ve bence gayet normal
Sengul-9798 Ayseciik önde gitmiyor aslında haftan ile uyumlu senin ki önden gitmiş olsan 300 leri geçerdi doktor neden öyle dedi acaba şaşırdım
Ayseciik Sengul-9798 normalde 17 haftanın sonusun dedi bebeğin karnı 19 hafta sonu kilosu dedi ilk oğlumda iriydi böyle şuanda 4 yaşında 32 kilo aynımı olur çok kilo iyi değil ama çok zayifta doğsun istemiyorum