Kubare134 canım benim gerçekten kendini strese üzüntüye sokarak bi yere varamazsın bebişini de strese sokuyorsun içini ferah tutmaya çalış iyi şeyler düşün ki iyi olsun ama dimi benimde daha önce bir kaybım oldu bu ikinci gebeliğim, ilkinde bende senin gibi herrrrr şeyi dert edinirdim kendime çok düşünürdüm ama şuan inan belirtilerimde olmadığı için hamile gibi değilim sanki bu yüzden de evham yapmıyorum yiyeceği ekmeği varsa öyle ya da böyle dünyaya gelir sen dua et yemene içmene hareketlerine dikkat et allahın izniyle hiçbir şey olmaz