YigitHazal 5+4′de krem renginde akıntılar görmeye başladım. Sütlü kahve renginde. Normal mi bu acaba arkadaşlar?
Gamzesiratas YigitHazal akıntın yeşil ve çok kokulu olmadığı sürece normal. Gebelikte bu tür akıntılar normal kabul ediliyo doğuma kadar sürüyor
Ecemtprk99 YigitHazal merhaba akıntınız ne zaman kesildi acaba benim de 5+4 üm silince sütlü kahve gibi akıntı geliyor peçeteye
YigitHazal Ecemtprk99 şuan 13 haftalık hamileyim akıntım hala devam ediyor rengi değişerek. Kahverengi ve kırmızı renk olmadığı sürece normal
YigitHazal Ecemtprk99 yok şuan değil. Kahverengi ya da kırmızı renk olunca doktorlar düşük tehdidine karşı progestan ilaç yazıyorlar.