babyasyanil Annişlerim biliyorsunuz her şeeeyin fiyatı çok arttı uygun yollu halletmeye çalışıyoruz çoğu şeyi. Siz kapı süsü ve hediyelikte hangi sayfaları tercih ettiniz? 5. Ayımdayım şuan ne zaman alayım sizce? Cevaplarınızı bekliyorum ❤️
CeydaST babyasyanil sadece kapı süsü olmuş 400 500 lira valla ben de bekleyim burada belki yapıp satan falan vardır ona destek oluruz
Ayc4n babyasyanil ben hediyelik olarak magnet yaptırdım instagramdan atolye_sosyete sayfasının adı. Bir kaç sayfayla görüştüm en uygunu bu sayfaydı. Kapı süsü ve yastığım trendyoldan aldım oda uyguna geldi çok zaman olmadığı için
Sengul-9798 babyasyanil canım instegram damla dizayndan set olarak 370 e yaptırdım düşünürsen eğer sadece kapı süsü ve yastık fiyatı da 250 zamlanacak mis bu ay sonu 
babyasyanil CeydaST evet cidden şok oldum almakta istiyorum ama cok uyguna halletmek istiyorum hele hediyelikler cok daha fazla 50 tane yapmak istesem bile bi ton para 😞
Hilalgrsl CeydaST ben kendim yaptım kızım için instagramdan bakabilirsiniz sabitledim hediyelikleri de kendim yaptım uygun fiyatlı satış yapabilirim inst: hilalgrsl
Zeyzey_1405 CeydaST valla fiyatlar uçmuş gitmiş ben o parayı ona vereciğme bebeğime kılık kıyafet alırım o yüzden malzeme aldım kendim yapicam hem kapı süsünü hem hediyelikleri böylece daha uyguna geliyor
Mukaddes_3_mom CeydaST merhaba 😊atolye_mukaddes ve Koza_tasarim_evi sayfalarıma bakabilirsiniz 🌸ürünlerim hem kalitelidir,hemde uygun fiyatlıdir🤌
TubaEraslan Ben hediyeliklere 675 lira verdim . Henüz gelmedi tabi yapım aşamasında. İsimli Kapı süsü ve kare isimlere de 400 verdim . Çok güzeller hayırlısı ile gelir inşallah. Çikolata arayışındayım şuanda
TubaEraslan Ayc4n o sayfayı gördüm yazdım hatta sipariş gelir mi acaba dolandırıcı felam değildir di mi alan var mı acaba ? Fiyat uygun çünkü insan şüpheleniyor
1234567890asd babyasyanil ben organizasyon ile anlaştım kapı süsü 25 âdet kolonya 25 âdet magnet kapı süsleme herşey dahil 1 Bin TL
Minikmucizemmm26 babyasyanil ben hediyelikleri kendim yapıcam nasipse mevlütünde dağıtmak için doğduğunda gelenlere ayrıyetten bişey yaptırmayı düşünmüyorum bı kere yeter😂 daha uyguna gelecek bir de çikolata yaptırırım daha ne olsun açıkçası milletin gönlünü hoş tutmakta da kızıma harcarım o parayı
babyasyanil Minikmucizemmm26 dimi bende mevlitte dağıtmayı düşünüyorum çikolata yetmez mi ya cidden doğuma para vericez o kadar aklımı çeldin😅😅
1234567890asd babyasyanil Ankara da yaptırdım bende İstanbul ile Ankara arasında çok fark kalmadı artık
Minikmucizemmm26 babyasyanil valla hediyeyi de kendin yapabilirsen çok daha uyguna gelir gerek yok o kadar para vermeye hem de atıyorum mill tın dolabında benim çocuğumun magneti neden olsun go isimli ya da resimli ben anahtarlık yapıcam düz sade bişey isimsiz ve resimsiz herkes rahatlıkla kullansın😂
babyasyanil Eylb_ cidden cok güzelmiş bende sade bişey istiyodum trendyola bakmak gelmemişti aklıma cok sağol ❤️❤️
1234567890asd babyasyanil ben direk gidip doğum odası süslemesi yapan bir yer ile anlaşmadım ben direk nişan organizasyonu yapan yerle anlaştım o yüzden uyguna geldi
1234567890asd babyasyanil doğum çikolata normal çikolata olarak aldım ve etiket çıkartıp geçirdim bana 100 adet çikolata ve kolonya 200 TL gelmişti