Merveayhan ben şu an 33 üm canım geçen hafta kullandım uroday ama dediğim gibi tek dozluk olanlar en çok güvenle verilenler, sadece geçen hafta değil 20 li haftalarda da muadillerini kullandım üromisin ve monurol gibi hatta diyorum senin haftalardayken daha ağır bile kullandım ama genede şüphede kaldıysan ya doktoruna tekrar sor yada eczaneye sor canım.