Esinbos 6 hafta çok erken canım. Korkmamaya çalış istersen zor biliyorum ama kötü şeyleri düşünme ve başka doktora mutlaka danış. Benim cuma günü 6+0 dı ve kalp atışı yeni başlamış ama dinleyemeyiz dedi yani 6 hafta genel olarak çok erken. 7. Haftada bile duyamayan var. 8 daha garanti oluyor. Ve mutlaka başka doktora danış derim tedbirli olmakta fayda var. Benimde biraz riskli gidiyor iki doktorla birden kontrollerim oluyor