merhaba arkadaşlar. özür dileyerek, son bir kaç gündür idrarda köpük görüyorum. 34+3 haftaligim. suyum baya az ve haftalık takiplerim var. ama bu köpük olayı canımı sıktı. Yarın Doktora kontrole gidince İnşallah soracağım bu durumu Ama Google’da önden bir bakayım dedim Protein kaçağı olma ihtimalini gördüm ve bu durum Bildiğim kadarıyla erken doğuma sebep oluyor. acaba bu durum hamilelikte sık karşılaşılan bir şey mi Yoksa çok ciddi bir mesele mi bilgisi olan var mı?