Sesssi bende 6+3 üm ve geçen çarşambadan beri 3 kere yaşadım hatta baya kan revan kıpkırmızı . İlk seferde çok korktum ama şu an kendimi rahatttım diyebilirim. Çoğu gebelikte yaşanabiliyormuş. Tedbirli ol canım ben ilk ikisinde hemen hastaneye gittim çok şükür keseyi gördük. 3. De gitmedim. Genel olarak uzanıyorum gün içerisinde. Olumsuz şeyleri okumamaya çalışıyorum. Stres çok zararlıymış bu aşamalarda bebişler şimdiden hissediyor korkmamaya çalış inşallah nasipleri varsa sağlıkla bizimle kalacaklar 🙏🏻mutlaka kontrolünü ol ama ekstra ilaç serum vs yapabiliyorlar