Aselykc01 Kaygı az çok herkeste vardır. Önemli olan kaygının tanrıcılık oynayıp sizi ele geçirmesine izin vermemeniz. Kaygıların var olduğunu kabul edin ondan kaçmaya çalışmayın. Bir top düşünün nasıl ki suya sokmaya çalıştıkça daha hızlı ve sert şekilde geri gelir ataklar ve kaygılar da öyle. Bu düşünceler çok normal yeter ki sizi hasta edecek seviyede olmasın. Bana bir şey olur mu, bebeğime bir şey olur mu, ölür müyüm, kalır mıyım… ? Bir sürü kaygının sonunda hiç bir şey olmuyor. :) sadece günümüzü,haftamızı,ayımızı ve hamileliğimizi zehir etmiş oluyoruz. Olacak varsa da oluyor önüne geçemiyor zaten bu yüzden kendinizi çok yıpratmayın.