Viyanronya Merhabalar kızlar 32 haftalık gebeyim lavaboya gittim bugün bir damla kırmızı kan geldi hafta sonu olduğuniçin doktoruma ulaşamadım bu sorunu yaşayan var mı normal mi acaba ?
MadameHappy34 Viyanronya Acile gitmeniz gerek,kim beklemenizi söyledi bilmiyorum ama doktor bile görmeden nasıl bekle der? 🤦♀️🤦♀️ çocuğun hareket etmesi sorun yok anlamına geldiğini nerden bile bilirsiniz?
Viyanronya AyFa1608 ya şuan hareket ediyor çok şükür nedense herkes bir kaç saat daha beklememi söyledi tekrarlanması durumunda gidersin diyorlar
ilkoss İlk gebeliğimde benim de öyle olmuştu sonradan farkettim ki hemoroidmiş iyice emin olun nerden geldiğine kanın, panik olup hemen doktora koşmuştum 😱