Hamileanne daha önce bu durumu yaşadıysanız 12.haftanızda senklaj atılması için doktorunuz uyarmamış mıydı, şuanda hastaneye giderseniz belki bi şansınız olur, direk senklaj işlemine alınırsınız, ilaçlarla ağrınız kasılmanız engellenir, bu şekilde ağrıyı çekerek rahimde açılmaya müsade ediyorsunuz, eğer suysa devamı gelirse bebeğiniz susuz kalacak, çok özür dileyerek söylüyorum ama direk çocuğu gözden çıkartmanıza üzüldüm oturup su gelişi izlenmez öyle, birazcık bilinçli olalım harekete geçelim lütfen.