Smry Ben hicbisey yemesem bile midem yanıyor . soğuk süt ve salatalık bana iyi geliyor özellikle salatalık anında geçiriyor .birde yemek yiyip hemen uzanıp yatmayın yastığınız yüksek olsun .
Ceymisbon Crocusss canim 26 da felan rennie başladım ilk başta idare ediyordu 30 dan sonra yetmemeye başladı mide koruyucuya başladım
Mrs7_ireemm Moommyyy nisanın 10nuna buldum oraya gidicem yarın da normal kontrolüm var siz gittiniz mi
Mrs7_ireemm Moommyyy 19+5 haftalıkken bana git detaylı ultrason ol dedi işte şimdi 21 haftalık oldu bende İstanbul’da tanıdığım arkadaşıma gidicem ama bebişimi çok merak ettim gideyim göreyim dedim
Moommyyy Mrs7_ireemm 36+1 de gidicem doktora bakalım ne dicek uygulamaya göre 30 gün gözüküyor , normal mi istiyorsun sen
Mrs7_ireemm Moommyyy dermana geçtim ben ya hayatımda gördüğüm en kötü doktordu devlette ki kocam kavga ediyordu az daha ya sana bir şey sorucam doğum ücreti ne kadar sezeryan yada normal
Moommyyy Mrs7_ireemm dermanda kime geçtin hangi doktor. Sezeryan , normal arasında bi fark var demediler ama tekrardan sorarım . 14 bin tl dediler doğuma