Bilge9 suleeeeeeeee benim şu an 38+1 bugün sezeryan günü almaya gittim salı gününe gün verdi o zmn dan38+ 3 oluyor 🙈
Melisasak145 suleeeeeeeee benim ikinci sezryan olacağı için tam 38 haftaya karar verdik 28 Mart doğum insallah
ogrencianne35 suleeeeeeeee 38.haftada kontorle gittim normal doğum yapamayacağına karar verdik doktorumla 38+6 da sezeryan günü belirledik 1 gün önce suyum gelinc3 acil ameliyata alındım ama 40.haftaya kadar normal doğum bekleyip sezeryan olan arkadaşlarım var ❤
alparslansmother Bilge9 sizin istediginiz bi tarih olabiliyo mu mesela ben sezeryan olursam normalde 19 haziran dogum görünüyor 13.06.2023 veya 23.06.2023 tarihlerinde istiyorum guzel olurdu hayirlisi tabi
zcakir alparslansmother herşey yolundaysa olabiliyor 38 haftalıkken bebeği alacaz dedi doktor ben 24 şubat istedim öyle karar verdik tansiyon ilacı kullandığım için 2 gün geri aldı riske atmamak için
suleeeeeeeee Melisasak145 benim de 2. Sezeryan olucak dogum için son tahlillermi verdim yarın anestzi doktoru görcek gün vercek doktorum da suan 38 haftalıgız ne zamana gün verir acaba offff
suleeeeeeeee Serap32 bizde 38 hatalıgız yarın 38+1 anestezi doktoru tahlillerime bakıcak ona göre gün vercekler
Gamzesiratas Kızlar isteğe bağlı sezeryan olucam da kendi seçtiğim günde sezeryan olabiliyomuyum yoksa doktor mu karar veriyo
nacik0015 Gamzesiratas 38 haftadan önce vermez gün bana 20 Nisan dedi ama bayrama denk geldiği için ben 17 si dedim birkaç gün öncesine sonrasına tolere edebiliyorlar diye biliyorum ama hafta öncesi sonrası sanırım vermiyorlar
-ezgi- Gamzesiratas benimde ilk net tarihim belli değil ama doktorum ‘ 10-15 nisan arası seçebilirsin bir gün’ dedi. Önceki hafta nstye çağırdı, o gün karar veririz tarihe dedi. 10 Nisan 38+3 e denk geliyor
Melisasak145 suleeeeeeeee senin istediğin bı tarih varsa söyleyebilirsin 38 haftadan sonra kendi tarih belirlemene müsade ediyirlar mesela ben hocam 28 mart olurmu ddim baktı uygun gördü tamam dedi fazla gece vermez herhalde
Gamzesiratas suleeeeeeeee özel canım normal doğum için 3 Eylül için gün vermişti ama sonra tüplerimi bağlatıcağım için isteğe bağlı sezeryan seçtim özelde yani şimdi eylülden öncemi doğurucam onu merak ettim 😃
Cerennn1 suleeeeeeeee 😂😂 evet bi baktm suyum gelmiş bir gün once kavuştuk 🙂 bende doktora kiziyordum biraz daha dursa diye ama bosunaymis
Sunactn35 Biz daha 28 haftaligiz doktor neye gore sezeryan yada nirmal diye soylyo ilerleyen zamanalrda cati muaynesi yaptiktan sonrami belirliyo ilk gebeligim kafam cok akrisik korkuttular beni surkeli normal dogum istyodum ne guzel ben
suleeeeeeeee Sunactn35 emin ol en saglıklısı normal dogum zorunda olmadıgın sürece kararından vazgecme derim catı muayenesinden sonra gidişatın belli olur
suleeeeeeeee Gamzesiratas kızzz senin daha cok varmış yaa durr tadını cıkar bunları düşünme simdiden stres yasama 😂