nzngk Ya Allah aşkına ben mi anormalim yoksa bu hal normal mi 😞 bütün modum düşük 7 haftalığım midem ağrıyor ekşiyor şişkinliğim var..
Tubafatih nzngk benimde 7+3 üm midemde gaz ve ağrı geceleri uyutmuyor gündüzleri öldürüyor halsizlik yalnız değilsin
Minnosunannesi nzngk normaldir muhtemelen benim o haftalarda bulantım oluyordu. Şuan yanıyor midem . İkisindede çözümü leblebide buldum