ebru_gokbak Kızlar ben Ocak 7 de doğum yaptım normal doğum 41 haftalıkken ama daha regl olmadım nezaman olurum acaba bebeğimde yeni 3 aylık olucak acaba hamılelık olasılığım varmı ya suanda da hiç istemıyorum doğumundan sonra hemen hamıle kalan oldumu kızlar 😓
AyFa1608 ebru_gokbak bazıları hemen diğer ay oluyor. Bazıları emzirme dönemi boyunca olmuyor. Bünyeye bağlı bence.
kadertugrul7 ebru_gokbak ben tam 1 yıl sonra oldum tabi vucudunuza da bağlı bazisi hemen oluyor bazisi benim gibi gec oluyor ebeye sordugumda 1 yila kadar normal demisti 1 yili gecerse sorun olur demişti
Cansugamze_ Sezaryen oldum bebeğim 7 aylık olcak hala bnde olmadım sinirlerim oynuyo iyice ilk bebeğimde kırkım çıkınca olmuş anlamadım valla
ebru_gokbak Beyza038 kuzum bu süreçte hamılelık olmaz dimi bıde ben bebeği emziriyorum süt korurmu acaba gebelıgın olmasını ya
ebru_gokbak Kızlar bende 3 ay olcak doğum yapalı hastalanmadm ama 2 gün önce kan vardı böyle leke göbek hatta tayta değmişti öyle gördüm sonra daha gelmedi birde hamılelık olmaz dimi bunsurecte suan istemıyorum çünkü daha bebeğim kucuk
Beyza038 ebru_gokbak sut korumaz canım biz kendimiz korunduk ben emzirdigim icin ilaç falan alamadım ama eşim korundu etrafimda hiç regl olmadan hamile kalanlar var aman dikkat edin.
Fts-fts11 ebru_gokbak süt koruna diye bir olay yok bence bir test al bak ne olur ne olmaz ada çayı iç veya maydanoz suyu emin olduktan sonra
ebru_gokbak Beyza038 ya ciddimizin canım ama ben kanama gördüm gülüm 2 gün önce taytımda kan vardı az olsa kanama gördüm 2 gün sonra ay inşallah hamıle değilimdir 😔 daha çok erken çünkü doğumdan heme. Sonra hamıle kalınıyormu ya 🤦♀️
Beyza038 ebru_gokbak sız bir test yapın şüpheniz varsa sonucuna göre de korunun benim arkadaşım bebeği 4 aylıkken hamile kaldı süt korur lafina inanıp korunmamış. En iyisi test yapmak
elif233233 ebru_gokbak ilk kizimda lohusalik bitti pesine hemen regl oldum .simdi gene lohusayim bakslim pesine olacakmiyim merak ediyorum
ebru_gokbak elif233233 canım regl gibi kan gördüm 2 gün önce hatta taytıma kadar sıçradı su anlasa bıle belımın aşşagsı ağrıyor
ebru_gokbak Beyza038 Hadı ya anladım benim bebek daha 2 buçuk aylık. Regl gibi 2 gün önce kan gördüm ama nebıljm ya normalmı acaba daha regl olmamam ay kafam bı dünya oldu
elif233233 ebru_gokbak 40 gun kanama artabilir azalabilir . Durup tekrar baslayabilir . Rengi degisik olabilir. Bunlardan endise etmeyin . 40 cikti hemen oldum hemde cok fazla kanama ile her ay duzenli.
Beyza038 ebru_gokbak belki regl olacaksındır ama düzensizlik olurmuş ya o şekilde oluyordur içinizi ferah tutun bence😊
Tugcecanan ebru_gokbak bizim bebe ay sonu 5 aylık olacak ilk defa adet oluyor gibiyim arada kanama olup bir iki gün sonra geçiyordu. Düzene girmesi 6 ayı 1 yılı bulabilir diyorlar genelde
ebru_gokbak Tugcecanan aynen benımde öyle oldu doğum yapalı daha 2 buçuk ay oldu arada bı kan gelıyodu hatta tayda bıle değiyordu hemen kesılıyor en son geçen gün oldu işte ondan sonra bıdaha olmadı bazen belımın aşşagsı böyle ağrıyor karnımın içinde sankı yara var gibi böyle bazen ağrıyor sizdede oluyomuydu böyle
ebru_gokbak elif233233 canım bende korkum coşmam kadar kanama gördüm dediğin gibi artıda 40 dan sonra da geliyordu tek tık kanama gördüm hatta tayta bıle değmişti şok olmuştum en son geçen gün oldu ondan snea sauna kadar görmedim
Tugcecanan ebru_gokbak yok ama adet ağrılarım ağır geçiyordu ona benzer sancılar oluyordu ayda bir, 1-2 gün sürüyordu. Adetim 5-6 gün sürerdi şimdi 8 günde bitti kanama