Nilda12ctky Kızlar merhaba özel hastanede 32. Hafta raporu için ücret mi ödeniyor devletten nasıl alınır çalışan anneler bilgi verebilir mi
Gulirmak Nilda12ctky hayır ödenmiyor sadece doktorunuza çalıştığınızı ve rapor almanız gerektiğini söyleyın gerisini asistanı hallediyor , raporunuzuda iş yerine verin
ferah-2111 Nilda12ctky İkisi de ücretsiz yani çalışıyorum deyince veriyorlar hemen ben devletten aldım ama özelden alan arkadaşlarım da var
Nilda12ctky Hastaneyi arasığım Gulirmak hastaneyi aradım da raporun ücretli olduğunu söyledi acaba yer yer fark mı ediyor
Bebilito Ben geçen gün gittim özel hastane benimde ama ücret almadılar e devlette gözükecek dediler ama bulamadım bilen var mı