Bebegininnannesii1 Kızlar ikili tarama sonucum çıktı diye bugün mesaj geldi ama e nabizda görünmüyor kan sonuçları feln . İkili test yapan doktordan mi alıyoruz raporu nasılsın oluyor bir bilgi verinn
Nnanaa Bebegininnannesii1 evet e nabızda rapor gözükmüyor. Devleti bilmiyorum ama ben özel takipliydim kendi sitesine girip giriş yapınca raporu görüntüleyebilmiştim. Tahliller kısmından
Aslisacan Bebegininnannesii1 devlet hastanesinde yaptırdıysan gidip laboratuvardan sonuçlarını alıp doktoruna göstermen gerekiyor