Mintirikannesi Her hafta yeni bir güncelleme geliyo😅 38+1 haftalık olduk. Bebiş kendini daha çok sertleştiriyo hareketleri daha sert ve vajinama doğru sanki böyle vurup vurup kaçıyo birden bıçak saplanır gibi oluyo baya bi acıtıyo sizde de böyle mi durumlar
Beyza038 Mintirikannesi 38+1 bizde 2 gündür hareketleri çok yavaşladı dediginiz gibi bazen aşağıya doğru bıçak kesiyor gibi ağrı giriyor başkada belirti yok.
Bilge9 Mintirikannesi bende 38+1 salı günü sezeryan günü aldım bugün salı günü doğum yapacağım inşallah 2 ci doğumum olacak 🙈😌