Mommyy0708 Kızlar doppler kan akışı 1,5 altında olmalıymış benimkisi 1,1 miş, 1 in altında olmasını tercih ederim dedi normal doğum biraz sıkıntılı oluyormuş sanırım, var mı aynı durumu yaşayan acaba?