Mihrimahvuslat
Estağfurullah kuzum olur mu öyle şey , sormak istediğin varsa cevaplarım bildiğim kadarıyla bende 3 yıllık evliyim eşim doğuda görev yapıyor tayin olmadan istemedim babasız zor olur , bebeğin her anınında babası da olsun diye artık son zamanlar da tayine yakın olunca deneyelim dedik olmadı o bile insanı üzüyor ve strese sokuyor.
Herşey gönlünce olsun inşallah Tez zamanda güzel haber almanı rabbim nasip etsin güzel habelerini sabırsızlıkla bekliyor olacağım benide bilgilendir ☺️❣️