Mihrimahvuslat
Numaradan konuşmadım ben Instagram üzerinden Ebru hanımla konuştum canım , sadece siparişlerini numara üzerinden verdim.
Yumurtlama çatlama gördüm testler güzel ve gebe kalan bir çok kadın var.
Ben gebe kalamadım , eşim izine geldiği zaman çatlamanın üzerinden bir kaç gün geçmişti zaten 10-15 günlük izine geliyor ondan sonra daha almadım.
Psikolojik olarak yorulmuştum o süreçte yumurtlama olacak mı olmayacak mı , çatlama olur mu olmaz mı diye ama yumurtlama zamanında bol bol havuç tükettim ben Ebru hanımda tüketmemi söylemişti.
Zaten eşim gelmeden istemiyordum tayine 2 ay kaldı deneyelim dedik olmadı artık tayin sonrasına
Gittiğimde tekrar alacağım testler den
İstersen folik asitin içeriğini doktoruna gösterebilirsin onay verirse kullanırsın ☺️
Bizim izinler son güne kadar sallantıda olduğu için folik asit almamıştım sayfadan