edasnbsss 36+2 yim bende💜🎀
İlk gebeliğim şu ana kadar hiç yalancı sancılar yaşamadım yani nasıl bir şey olduğunu anlayamadım, kasıklarım arada ağrıyor 2,3 saniye sonra geçiyor acaba o mu sancı dedikleri? Onun haricinde vajinaya benim de baskı var özellikle yürüdüğümde karnımı ellerimle yukarda tutma hissi var.