Kızlar 36+5im 32′den beri yatıyorum erken doğum riskim var. Dün kontrole gittim rahim ağzı 17den 10 mmye düşmüş doktor her an gelebilir bebek baya aşağı inmiş kanalda dedi. Sabahtan beri belimden kasıklarıma vuran sancı var nefesimi kesiyor ama uzun sürmüyor. Nişanım suyum yok henüz. Bazen 45 dkda bir bazen yarım saat bazen 10dkda bir vuruyor düzenli değil ama çok başka bir ağrı aşağı doğru bastırıyor beni. Tecrübeli anneler cevaplarınızı bekliyorum.