Dün sabah bir konudan dolayı içim çıkana kadar bağıra bağıra ağladım aşırı stres yaptım ve ben ne kadar ağladıysam 2 katı sancı karnıma giriyordu ve bebek bayağı hareketliydi bu ağlama yarım saati bulmuştur sonra geri kalan zamanda üzgün ve yorgun düştüğüm için hemen uyudum ama gece ağlarken karnımda ağıran yer ağırdı ve şimdi de ağırıyor ne iyi gelir ne yapmam lazım bebisin hareketlerini hissediyorum ama korkuyorum