Hemdemmm Ben burada iki kişiyle bu konu hakkında tartışma yaşamıştım. Kesinlikle 1 çay kaşığı verilmeli diye.
Şöyle söyleyim her şeyde olduğu gibi bunda da iki fikir ortaya atılmış birileri vermemen gerekiyor, birileri verebilirsin. Mesela hamile kadınlar sigara içmemesi lazım zararlı dendiği halde içen arkadaşların olduğu gibi düşüne AAbilirsiniz.
Mama verilen bebeklere 1 çay kaşığı su verilir demişti bana doktor arkadaşım kendimde sağlıkçıyım ama akıl akıldan üstündür mantığı ile soru sormaktan ve cevap almaktan hiç bir zaman çekinmiyorum.
Mesela benim kendi arkadaşım verebilirsin dediği halde bazı normal arkadaşlar mamayı zaten suyla yapıyoruz bebek su ihtiyacını karşılar diyor ama şöyle düşünüyorum nasıl ki yetişkin insanlar su ihtiyacını çayından kahvesinden alamadığı için normal suya da ihtiyaç duyuyorsa bebeklerimiz için bakın abartmamak şartı ile 1 çay kaşığı sudan zarar geleceğini ben düşünmüyorum. Herkesin fikrine benim saygım olduğu gibi içilmemeli diyenlerin de bana saygısı olmasını gerektiğini tekrardan vurguluyorum. Ben bebeğime 1 çay kaşığı suyu vereceğim , arkadaşım da verdi maksat abartmamak tutupta bir biberon su verilmeli demiyorum ama bence 1 çay kaşığı da olsa o suyu bebeğe vermemiz gerekiyor 🤷