fizikcianne Kızlar merhaba, 4+1 deyim bu sabah uyandım kahverengi lekelerim vardı suan itibariyle hala geçmedi. Acile gittim kan verdim. 368 çıktı. Tekrar kadın doğuma çık dedi. Korkuyorum bu kahverengi kanamalar neden olur sizin başınıza böyle bişey geldi mi ? Peçeteyle sildikçe geliyor.
bebekveannesiii fizikcianne Hamile olduğunu evde ki testten mi öğrendin nasıl daha önce hiç kan vermedin🤨 Yerleşme kanamasıdır yada kimyasaldır daha önce kan vermedigin için bilemeyiz
fizikcianne babycom456 ilk defa ölçtürdüm daha. Haftayaydı ilk randevum o yüzden gitmemiştim. Kanama olunca gittim böyle cıktı
Senem8435 Benim de 4. Haftamda kahverengi kanamam olmuştu hatta gece çok hafif bir kanama gibi oldu ben regli oldum sandım. Ama sabaha kadar başka bir kanama olmadı. Ertesi günü rutin doktor kontrolüm vardı. Muayene ettiği sırada regli olduğumu söyledi. Ama ben böyle bir durum hiç yaşamadığım için çok şaşırmıştım. Yani gece biraz kanama olup sonrası hiçbir şey olmaması tuhaftır. Eşimden test getirmesini istedim ve sonuç pozitif çıktı. 3 gün sonra kadın doğuma kontrole gittiğimizde 4 hafta da bu tarz kanamalar olabileceğini söyledi. Siz sakin olun ve iyi düşünün. Zaten betahcg değerinizi 4. Hafta ile uyumlu gözüküyor. İçinizi ferah tutun her şey çok güzel olsun🙏💜
Milen7 Benim de 4.haftada başladı beta yükseliyorsa sorun görmedi doktor, hatta önemsemedi bile. Ama yine de muayene ol tabi herkeste Farklı sebepten olabiliyor. Bana yerleşme kanaması demişti , 9. Haftam bitiyor, lekelenme daha yeni bitti
Ddmyu Milen7 merhabalar bende böyle birşey yaşıyorum kahverengimsi bazen pembemsi .. sizin lekeleriniz ne tarzdaydı ?
fizikcianne Ddmyu kahverengi çok koyu renkte. Korkuttu beni. İnşallah bir problem yoktur. Haftaya pazartesi randevum var keseyi görürsek sıkıntı yok. Sizin kaç haftalık
Ddmyu fizikcianne benim daha yeni cuma beta 26ydı üç dört haftalık belki bilmiyorum kahveremgimsi bazen de pembemsi akıntı ile gelen bir lekelenme yaşıyorum bekliyorum salıya kadar elden tek gelen beta takibi .. corasoirin içiyordum pıhtılaşmadan ötürü bıraktırdı . Bekliyorum sadece .. içimizi ferah tutalım
Milen7 fizikcianne şuan 9 hf. Ama benimde lekelenme başladığında kese daha gözükmemişti, beta 1000i geçince gördük