Kızlar merhaba, ilk kez dün bir degisjklik hissettim karnımda. Göbeğimin bir iki cm altında göbeğim cekiliyormus gibi bir his geldi, sonra derinlerde bir pit hareket. Sizce bu bebek hareketi mi? İlk gebeliğim. Hiç öyle erkenden hissettim heveslerim de yok sadece merakımdan soruyorum, bugün de aynı şekilde sirt üstü yattığımda aynı hissi yaşadım tekrardan. İlk gebeliği olup bu haftada hisseden var mı? Eğer bebis hareketiyse çok tatlı çok güzel bir duyguymus bu 🙏🏻🥺