Bir defa kimyasal gebelik geçirdikten sonra hamile kalamadım, doktora gittiğimde femara başlattı yumurtanın büyüdüğünü görünce çatlatma iğnesi vurdu tekrar hamile kaldım yine kimyasal gebelik geçirdim. Şuanda yeniden kullanmaya başladım 27 sinde gideceğim yeterli büyüklükte olursa çatlatma iğnesi vurulacağım. Çok etkili bir ilaç ve inşallah hayırlı sonuçlar alırsın canım😊