Kızlar üçüncü sıradaki olan gün için pik günü olarak düşündüm ama en sonuncusuda hala silik olmaya devam ediyor sonuncusu dün yaptim bugün tekrar test yapayım mı yumurta çatlamış mi sizce yardımcı olur musunuz bu ay ilk kez test yaptığım için yorumlamakta zorlanıyorum