Kızlar selam perşembe günü gebeliğimi öğrendim henüz çok erken betada erken öğrendim için düşüktü. Ama güzel ilerliyor gibi sadece pıhtılaşmam olduğu için coraspirine başlamıştım leke geldi başladığım gün kahverengi pembemsi şekilde ve hemen bıraktım . Şimdi progestan alıyorum günde iki defa . Nokta kadar kırmızımsı pembemsi leke gördüm hamilelik başında böyle şeyler yaşayıp güzel ilerleyen oldu mu ? Bu benim üçüncü gebeliğim ilk ikisini kaybettim iyi şeyler duymaya ihtiyacım var :/