Seyda54 nişan genelde kahverengi, pembe ya da kırmızı renkte oluyor. Krem gibi. Nasıl tarif etsem jöle gibi düşün. Ve renkli şekilde geliyor beyazla karışık. Ve tüm parça şeklinde. Benim öyle gelmişti nişanım. 2 sefer geldi. İlkinde kahverengi beyaz karışık jöle kıvamında. İkincide artık renk kırmızıya dönmüştü