27+6. haftadayım 1.5 haftadır sol tarafımda belden aşşağı ve özellikle kalça tarafımda ağrı var otururken kalkarken sağa sola dönerken aşırı acıyor acaba magnezyum daha kullanmaya başlamadım o yüzden mi 1 hafta sonra kontrolüm var doktorumla konuşacağım. Böyle bi sorun yaşayan var mı çözüm olarak siz neler yaptınız?