2bebeklianne41 Selam arkadaşlar Acıbadem Atakent hastanesine muayeneye gidiyorum orda doğumu da gerçekleştirmek istiyorum ama çok fazla olumsuz yorum var internette. Acıbadem de doğum yapıp memnun kalanınız var mı ?
Tahamine7341 2bebeklianne41 aaa öyle mi bende orda dogum yapcam ins 2 haftaya arkadaşım ve kuzenim orda dogum yapti ikiside cok memnun
Ozgekilic_ 2bebeklianne41 bende oraya gıdıcem bu hafta artık şuanki devam ettiğim hastane çok uzak burdan karşıya gıdıyorum doktorumda ordada bo doktor edın acil bi durum olursa diye Allah korusun ama burda bi doktor bulmak ıstıyorum hangı doktora gıdıyorsunuz tavsiye ettıgıiz doktor var mı doğumuda burda yapmak ıstıyorum
2bebeklianne41 Mimim ben riskli gebelik yaşıyorum o yüzden perinatoloğa gidiyorum Mehmet Aytaç yüksel doktorun adı
Tahamine7341 2bebeklianne41 evet ikisi de Mehmet Aytaç beyin hastasiydi bende aynı şekilde Aytaç beye gidiyorum kuzenim gecen sene nisanda arkadaşım bu kasımda dogum yapti
2bebeklianne41 Tahamine7341 Ay çok sevindim gerçekten peki doğum fiyatları nasıl aldınız mı bir fiyat ben henüz fiyat almadım 17 haftalık hamileyim
Tahamine7341 2bebeklianne41 episral spinal telefonda 32 bin dediler gidip yatisla konuştuk 29 bine indiler
Ozgekilic_ Tahamine7341 bana indirim yapmadılar ıkı hafta önce gittim 31 küsürdü galiba son fiyat verdiler prof ve doçent ıcın tamam Mehmet beye bakıcam teşekkür ederim 🙏🏽☺️
Tahamine7341 Ozgekilic_ yüz yüze mi konuştunuz acaba bana da telefonda o fiyatı verdiler dogum için aşağı yönlendirdi hoca gittik esim indirdi benim eşimden kaynaklı da olabilir 🤣🤣
Ozgekilic_ Tahamine7341 evet yuzyuze görüştük ağustos gibi olucak doğum bende gıdeyım sabıtleyım anlaşayım ve o hocadan devam etsin diye görüştük ne kadar yardımcı olabılıceklerını sordum zam olucak ağustosta belki onu yansıtmayız dediler belki oda😂😂😂😂
Ozgekilic_ Tahamine7341 kesinleştirip zam yemek ıstemıyoruz ablamınkınde bu şekilde ilerledik zamı yansıtamadılar ılk verdıklerı fiyatın üstünden ılerlediler o yüzden bende sabıtleyıp doktora karar verip onun takıp etmesini istiyorum bütün surecı bu şekilde de ilerliyor hastaneler