Papiiii isim güzel ama telafuzu biraz zor geldi bana ☺️ Bir de değişik bir isim olduğu için akılda kalıcılığı az gibi. Yani şahsen ben kendi adıma cok değişik isimleri tek seferde aklımda tutamıyorum. İlk tanıştığım insanlarda ismi değişikse muhakkak birkaç defa daha sormazsam unutuyorum. Ama önemli olan sizin içinize sinmesi.. bence kimseye kulak asmayın, beğendiyseniz koyun ☺️