Bendede 19 haftamda aşırı bı kasik ağrısı olmusti çok korkmuştum . Araştırdığımda 19 haftada hareketler netleşiyor filan yazıyordu sonrasında hemen bebeğimi hissitmeye başladım döndüğünü filan farkkettim dönerken bile kasıklarımda bı baskı oluyordu korkulacak bir durum yok yani