Esmahasanferhat senin gibi değil de canım bende özele gidiyorum 11+3üm bende normalde doktorumun ultrasyon cihazında karnıma bastırmadan bebeğim çok rahat gözüküyor geçen sancım çok oldu devlete gittik doktor karnıma bastırarak zor gördü cihazları o kadar kötü ki yani adam rahat 5 dk bebeğimi aradı nerede diye yani bence doktoruna git canım devletin cihazına güvenme yani çünkü çok ama çok eski cihazları