Kızlar dünden bu yana bebeğimin hareketlerinde azalma oldu, kafası aşağıda demişti doktorum sadece rahime baskısını arada çok yavaş hareketleri oluyor, normal mi. Normalde ayaklarıyla kaburgalarıma dayanır hareket eder endişelendiriyor beni. Sizce hareketlerinin yavaşlaması normal mi