Asenakardg valla keske direk sanciyla baslasaydi sancisiz baslamasi daha kotu hastanede suni sanci veriyolar evde sanci gelip gidip doguma girmek daha guzel gibi geliyor bana 9saate yakin hastanede sanci cektim çünkü suni ile. Birde genel olarak ilk dogumlarda bianda siddetli sanci ve agriyla baslamiyormus doktorum oyle demişti ben hastaneye yetisemezsen hadi ani sanci gelirde dogurursam diye korkma ilk dogumlarda oyle hemen sanci geldi dogurdum olayi olmaz demisti.