Rubyyigit Merhaba herkese🌸 Arkadaşlar bi kaö gün önce akıntım kötü geldiği için doktor eşliğinde vajinal fitil kullandım ve geçti ama acayip kasık ağrım var. Özellikle sabah kalktığımda… sizlerde de oluyor mu? Benzer durumu yaşayan var mı acaba? 😢
Pinkgold Rubyyigit 36+3 benimde öyle kasık ağrılarım vardı magnezyum takviyesi kullanıyorum hafifledi bol bol su için yürüyüş yapın gevşesin kasığınız