Melhaercan duymamaya çalışıyorum daha ılk benım 😀 bılmedıgım seyden nıe korkayım kı dıyorum 😀 sonuçta herkesın acı eşiği farklı 🙈 çatı muayenesini de burda o kadar anlatanlar vardı kı dedım cok mu kötü anlamadım hıssetmedım bıle 😀 Doğum da Oyledır herhalde 🤪🤪