Tubatgn peçete kullanma demişti doktor. Pamuk da eczaneci önermemisti. Gazlı bez ile temizliği yapıyorum genelde ama eğer rahat ettiriyorsa bende kullanayım o şekilde. Ben normalde ped kullanan biri değilim pcos olduğu için pedi onermedi doktorum. Kullanmadığım kıyafetleri kesip kullanıyordum. Ama şimdi hasta bezi ped derken cidden direkt enfeksiyona birebir