ssa239688 Kızlar ben 30 günde bir regl oluyorum 6 martta pik gördüm ve 13. Gün bugün henüz testler negatif olsa cıkarmıydı 3 gün sonra regl günüm su gibi akıntım var göğüs ağrım var ve belim ağrıyor regl olcakmşm gibi belirtiler başladı 🥲
Mothertea ssa239688 benim bat 21 test yapmıştım çok silik cıkmıstı dün demin karnıma bir kramp girdi ilk oğlumda böyle olmuştu pembe bir kan gelmişti lavaboya gittim yine öyle bir şey olmuş ama adet oluyorum sanırım yerleşme lekesi gibi gelmedi bana bu ay olmadı biz elendik 🤷♀️🙂
ssa239688 Mothertea hayırlısı olsun hakkmızda umarm daha fazla beklemeden gelir bebişler bende yaklaşık 2 yıldır bunun hayalindeym🙈🥲
melksrn Mothertea Benimde bat 21 bugün kahverengi seffaf leke geldi. Göğüslerim büyüdü kasıklarım ağrıyor belirtilerde olunca acaba mı dedim. Yerleşme lekesi olabilir mi.
Perikiziii ssa239688 evet erken gebelik ve kaset testi ikisini de yaptim erken gebelikte daha net cikti kaset testtede silik cizgi cikti
Mothertea ssa239688 canım hiç strese girme zamanı gelince olur bol bol eşinle vakit geçir değerini bil zamanınız inan çocuk olunca hayatın sıfırdan değişiyor çocuksuz hayatını özlüyorsun kendini strese sokma her anın kıymetini bil şuan bir kahvatlı bile etmek özgürlük ben oğluma kardeş istiyorum işte yeni başladık 2 ay oldu ben isteyince değil zamanı gelince olucak biliyorum o yüzden canını sıkma 🥰
Mothertea melksrn olabilir evet devamı gelmezse test yapabilirsiniz yarın yerleşme leke olarak gelir böyle adet gibi uzun sürmez