Meddythemama Kızlar bende Osmaniyeliyim ama doğu görevindeyiz. Doğuma osmaniyeye gelmek istiyorum. Özcan bey takibini almadığı hastanın doğumunu kabul etmiyormuş diye duydum. Özcan bey dışında iyi bir doktor tavsiyeniz var mj ?
Mirayyymmm Meddythemama park hastanesinde sedat Kızıltepe var canım onu da cok öneriyorlar üstelik fiyatları da daha uygun dihebiliyorım bide hayat hastanesinde Mehmet Temel Vr o da cok iyi👍
Hatice2780 Meddythemama özel hayat hastanesinde Erçin Erdem bey var çok iyi bende ona gidiyorum çok memnunum tavsiye ederim ☺️
Meddythemama Mirayyymmm canım bide doğanayın adını çok duydum ama neyi bu kadar ünlü anlamadım sezeryanı mı normali mi daha çok uyguluyo
Mirayyymmm Meddythemama ya iyi bi Dr işini layıkıyla yapıyor agzı duali bilgisi de cok iyi herkes cok memnun yohun olması bundan kaynaklı yani
Mrvdmt Cemreemine osmaniyede mi oturuyorsunuz peki siz hangi hastaneye gidip geliyorsunuz doktorunuz kim kaç haftaliksiniz 😊
Zeynepsare9485 Mrvdmt 35+2 günlük hamileyim Mustafa beyden memnunum ben ama ilgilenmesi falan gayet iyi
Mrvdmt Zeynepsare9485 anladım canım önemli olanda o zaten memnunsan skntı yok 😊 maşallah seninde günün yaklaşmış canım
Mirayyymmm Zeynepsare9485 evet Mustafa bey de cok iyi özcan beyin konferansta oldugu zamanlar hep ona gitiim o da cok iyi Allah razı olsun
Cemreemine Mrvdmt malesef ben osmanitede oturmuyorum ağrıda yaşiyoruz o yuzden doktorlar konusunda pek fikrim yok 🤕
KeremSevda27 Zeynepsare9485 bende osmaniyedeyim benm esim erkk doktora izin vermedigi icn ibnisinada eda hanima gidiyorum cok icim sinmedi kadina ama mecburum sizce nasl bi doktor bilginiz var mi
Zeynepsare9485 KeremSevda27 valla Eda hanım hakkında hiç bilgim yok ben hamileliğimin başından beri Mustafa beye gittim sadece
Omerbetul Bende 32.haftama giricem insallah sali gunu.suan ankaradayim ama osmaniyeliyim.ibni sina ozcan beye randevu aldim.dogumu o yaptircak.insallah normal dogum yaparim.ozcan bey normal dogum taraftari mi yoksa sezeryan taraftari mi acaba
Mrvdmt Omerbetul ilk öncelik olarak normal doğum canım yani benim her kontrole gitmeme inşallah normal olsun gibi konuşuyor yani.. cumada benim kontrolüm var