arirangg Kızlar 22 haftalık hamileyim. Oksapar kullanıyorum ondan mı bilmiyorum burnumdan kan akmıyor ama sildiğimde kan geliyor hep. Böyle bir durum yaşayan var mı? Cevaplarınız için teşekkür ederim 🥰❤️
Mhtpflz arirangg o gebelik kaynaklıdır canım oksapar bende kullanuyorum burnum hiç kanamadı bazı gebeliklerde burun kanaması oluyor doktoruna danış yinede
Sehermuglu70 arirangg malesef gebelikten oluyor özellikle 20. Aydan sonra kan hacmindeki artık ve damardaki basınçtan kaynaklı
Goksu1993 arirangg kan sulandırıcı kullanırken olabiliyormuş canım bende afedersiniz kusarken kanlı geliyor kan sulandırıcıdanmış ama yinede kontrole gittiğinde söylersin tansiyonunu falan ölçtür