Yarın doğumum var 3. Gebeliğim 10 yıl geçince ilk gebelik gibi heyacanliyim😍
Serap32 bizde yarın saat 2 de doğuma giricez cok heycanlıyım🙈
Sizde durumlar nasil
Serap32 sizde heycanlimisiniz
Bizde nasipse yarın 13.30’da doğuma giricez. Sağlıkla kolaylıkla geçsin inşallah 🥹🙏🏼
aleynaokutann sağlıkla gelsin bebislerimiz inşallah 🙏
Duyguuu488 bende🤭🤭